pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

English for Promotion. Najczęściej używane pojęcia i terminy z dziedziny promocji, reklamy, public relations i komunikacji

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 168 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788375613254
ISBN: 978-83-7561-325-4
Data: 2014-03-28
pozycja niedostępna

Opis podręcznika:

Książka poświęcona jest problematyce marketingowej z naciskiem na aspekty promocji. Autorki skoncentrowały się na rozwijaniu sprawności mówienia w języku angielskim podczas prezentacji, zebrań, konferencji i innych wystąpień publicznych. Czytelnicy poznają terminologię języka ogólnego oraz specjalistyczne zwroty i wyrażenia stosowane w konkretnych sytuacjach komunikowania się z odbiorcami produktów i w działalności public relations. W poszczególnych rozdziałach poruszono następujące zagadnienia: marka i jej znaczenie dla promocji, sposoby i metody komunikacji z klientem, interesariusze i ich wpływ na promocję, reklama, różne formy sprzedaży, promocja międzynarodowa - targi, wystawy i inne formy prezentacji, public relations w odniesieniu do organizacji pozarządowych i biznesu, komunikacja promocyjna w internecie, etyka i odpowiedzialność w promocji.

Teksty źródłowe poprzedzone są słowniczkami terminów występujących w danym przekazie informacji. W komentarzach omawiane są najciekawsze zjawiska językowe i poszerzany zakres terminologii. Ćwiczenia ukierunkowane są na rozumienie treści tekstu, utrwalanie występującej w nim terminologii, testowanie stopnia jej opanowania. Konstrukcja książki zapewnia możliwość sprawdzenia przyswojenia sobie wiedzy i umiejętności zastosowania jej w praktyce. Teksty przeznaczone dla odbiorców zaawansowanych pochodzą ze współczesnych źródeł lub są pisane przez native speakera.

Podręcznik „English for Promotion. Najczęściej używane pojęcia i terminy z dziedziny promocji, reklamy, public relations i komunikacji” - oprawa miękka - Wydawca: POLTEXT.