pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Ekonomika handlu cz. 1. Podręcznik

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 320 s.
Wymiar: 130x150 mm
EAN: 978830210124301
ISBN: 978-83-02-10124-3
Data: 2009-05-26
Cena wydawcy: 27.00 złpozycja niedostępna

Opis podręcznika:

Podręcznik prezentuje aktualną wiedzę z zakresu działalności firmy handlowej, omawia najnowsze zagadnienia z ekonomiki handlu. Autorzy w 11 rozdziałach o podobnej strukturze przedstawiają istotę i znaczenie handlu, działalność detaliczną i hurtową, inne formy działalności gospodarczej prowadzonej przez firmy handlowe, a także zagadnienia dotyczące gospodarowania zasobami rzeczowymi i ludzkimi w przedsiębiorstwie handlowym. W podręczniku autorzy wskazują na najważniejszeregulacje prawne dotyczące działalności handlowej. Rozważania teoretyczne łączą z praktyką, podając przykłady z rzeczywistości gospodarczej, prezentują wzory dokumentów występujących w działalności firmy handlowej. Każdy rozdział podręcznika zawiera:- wypunktowane treści kształcenia,- zestaw terminów i pojęć,- wykład wzbogacony przykładami, schematami i zdjęciami,- zestaw ćwiczeń, zadań, pytań i problemów do dyskusji,- polecenia i pytania kontrolne do rozdziału w formie testu wielokrotnego wyboru. Zamieszczone zdjęcia w doskonały sposób wzbogacają przekazywaną wiedzę i pozwalają połączyć teorię z praktyką.Słowniczek zamieszczony na końcu podręcznika zawiera wyjaśnienia najważniejszych pojęć związanych z handlem.

Podręcznik „Ekonomika handlu cz. 1. Podręcznik” - oprawa miękka - Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP.