pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
książka:

e-Business w Internecie i multimediach

Dane szczegółowe:
Producent: PWN- Mikom
Rok wyd.: 2003
Oprawa: miękka
Ilość stron: 96 s.
EAN: 590480700997487
ISBN: 83-7279-339-5
Data: 2009-02-05
pozycja niedostępna

Opis książki:

Internet i rozwój multimediów przestał być złotym środkiem na osiągnięcie sukcesu w biznesie. Wielkie możliwości, które daje Sieć i techniki multimedialne trzeba wykorzystywać umiejętnie i zgodnie ze strategią rozwoju przedsiębiorstwa. Ta książka ma pomóc Czytelnikowi w doborze najwłaściwszych metod wykorzystania nowoczesnych technologii komputerowych.
Publikacja stanowi wstęp do zagadnienia biznesu elektronicznego i przegląd najpopularniejszych form wykorzystania Internetu w prowadzeniu działalności gospodarczej. Łączy podstawowe zagadnienia z ekonomii, webmasteringu, reklamy i grafiki sieciowej, a także rozwiązań dla małych i dużych firm.
Książka skierowana jest do osób szukających możliwości wykorzystania Internetu i multimediów w działalności biznesowej, zarówno prowadzonej w ramach własnej działalności gospodarczej, jak i pracowników działów marketingu i ich menadżerów zatrudnionych w większych firmach.

Książka "e-Business w Internecie i multimediach" - Anna Miazga-Benicewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo PWN- Mikom. Książka posiada 96 stron i została wydana w 2003 r.