pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Dawne i nowe metafory Internetu

Autor książki:

Marek Hendrykowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wyd.: 2024
Oprawa: twarda
Ilość stron: 216 s.
EAN: 9788323242710
ISBN: 978-83-2324-271-0
Data: 2024-04-24
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W tytule książki pojawia się istotne rozróżnienie na dawniejsze i nowe metafory Internetu. Nie chodzi tu o dychotomiczne przeciwstawienie jednych drugim, lecz o dostrzeżenie różnicy, która dzieli Sieć z czasów jej XX-wiecznych początków i Sieć w postaci tak zróżnicowanej i technologicznie zaawansowanej, z jaką mamy do czynienia współcześnie, w trzeciej dekadzie XXI wieku.

Jedne i drugie odkrywają i potwierdzają, że fenomen Internetu jako nowoczesnego medium - będącego od kilku dekad jednym z kluczowych składników życia społecznego i elementów kultury współczesnej - ma nie tylko swą bieżącą teraźniejszość, lecz również coraz dłuższą, z roku na rok nawarstwiającą się przeszłość.

Autor stawia tezę, iż będące tematem tej książki metaforyczne określenia Internetu są w gruncie rzeczy niczym innym, jak przybierającymi najróżniejsze formy przejawami społecznego dyskursu, który trwa od lat i permanentnie wokół niego się toczy.

Książka "Dawne i nowe metafory Internetu" - Marek Hendrykowski - oprawa twarda - Wydawnictwo Naukowe UAM. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2024 r.