pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Cywilnoprawna ochrona wizerunku osób powszechnie znanych w dobie komercjalizacji dóbr osobistych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2013
Oprawa: twarda
Ilość stron: 388 s.
Wymiar: 130x200 mm
EAN: 9788326431210
ISBN: 978-83-2643-121-0
Data: 2014-02-21
pozycja niedostępna

Opis książki:

Publikacja jest całościowym opracowaniem problematyki cywilnoprawnej ochrony wizerunku osób powszechnie znanych w dobie komercjalizacji dó osobistych - z uwzględnieniem rozwiązań i orzecznictwa sądowego w wybranych państwach systemu prawa stanowionego i common law, a także dorobku Europejskiego Trybunału Praw Człowieka.

Wiele uwagi poświęcono zwłaszcza: problematyce majątkowej ochrony prawa do wizerunku osób powszechnie znanych, dopuszczalności pośmiertnej ochrony tego prawa, analizie charakteru prawa do wizerunku w dobie komercjalizacji dó osobistych.

Przedstawiono również wpływ orzecznictwa Europejskiego Trybunału Praw Człowieka na zakres ochrony prawa do wizerunku osób powszechnie znanych w prawie krajowym.

Adresaci: Książka jest przeznaczona dla prawników specjalizujących się w problematyce ochrony dó osobistych osób powszechnie znanych oraz prawie mediów; sędziów sądów powszechnych oraz Sądu Najwyższego, wydawców, dziennikarzy, jak również pracowników naukowych, zwłaszcza wydziałów prawa oraz dziennikarstwa.

Książka "Cywilnoprawna ochrona wizerunku osób powszechnie znanych w dobie komercjalizacji dóbr osobistych" - Joanna Sieńczyło-Chlabicz, Joanna Banasiuk - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 388 stron i została wydana w 2013 r.