pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Crowdfunding w Polsce

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 320 s.
Wymiar: 155x235 mm
EAN: 9788323344155
ISBN: 978-83-2334-415-5
Data: 2018-10-19
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Recenzowany tom podejmuje ważny i aktualny temat, jakim jest crowdfunding - finansowanie społecznościowe. Od kilku lat crowdfunding jest przedmiotem intensywnych badań prowadzonych z różnych perspektyw, przede wszystkim ekonomicznych, prawnych i medioznawczych. Patrząc na analizy tego zjawiska z perspektywy światowej, można stwierdzić, że wyniki badań publikowane są przede wszystkim w czasopismach naukowych i raportach branżowych, mniej jest natomiast publikacji książkowych o charakterze naukowym. Książki poświęcone crowdfundingowi ukazują się, ale mają przede wszystkim charakter poradnikowy. W tym kontekście propozycję przygotowaną pod redakcją Anny Pluszyńskiej i Anny Szopy należy oceniać jako publikację, która - podejmując temat dyskutowany
na całym świecie - wypełnia lukę na polskim rynku.

Włączenie do tomu zarówno ogólnych artykułów przeglądowych, jak i tekstów empirycznych lub/i dogłębnie analizujących badane zjawisko jest atutem recenzowanego materiału. Książka powinna zainteresować z jednej strony badaczy i studentów, z drugiej zaś praktyków chcących poszerzyć wiedzę o finansowaniu społecznościowym. Dla tych pierwszych publikacja stanowić będzie dobre wprowadzenie do tematu crowdfundingu, pokazując kierunki badań i odsyłając do bogatej literatury przedmiotu. Dla tych drugich może stanowić kompendium wiedzy oraz - dzięki zamieszczeniu studiów przypadku - inspirację do rozwoju nowych kampanii crowdfundingowych.

Z recenzji dra hab. Patryka Gałuszki

Książka "Crowdfunding w Polsce" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2018 r.