pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Biznes internetowy. Strategie i modele

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Ekonomiczna
Rok wyd.: 2003
Oprawa: miękka
Ilość stron: 545 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788388597848
ISBN: 83-8859-784-1
Data: 2008-11-20
pozycja niedostępna

Opis książki:

Szczegółowo omówione zagadnienia : właściwości Internetu, które są zapowiedzią transformacji warunków konkurencji w licznych branżach, analiza modeli biznesu internetowego i metodyka ich oceny, konfiguracje wartości stanowiące podstawę tworzenia wartości dodanej, sposób wyceny spółek interenetowych i metody ich finansowania, rola otoczenia konkurencyjnego i makroekonomicznego firmy jako czynników określających rentowność i wpływających na kształt modeli biznesowych.

Książka "Biznes internetowy. Strategie i modele" - Allan Afuah, Christopher L. Tucci - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna. Książka posiada 545 stron i została wydana w 2003 r.