pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Badanie danych. Raport z pierwszej linii działań. Unikalne wprowadzenie do nauki o danych

Autor książki:

Rachel Schutt, Cathy ONeil

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 336 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788324696260
ISBN: 978-83-2469-626-0
Data: 2014-11-27
Cena wydawcy: 54.92 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Unikalne wprowadzenie do nauki o danych! W dzisiejszych czasach najcenniejszym dobrem jest informacja. Ogromne ilości danych są przechowywane w przepastnych bazach danych, a kluczem do sukcesu jest ich umiejętna analiza i wyciąganie wniosków. To dynamicznie rozwijająca się dziedzina wiedzy, w której do tej pory brakowało solidnych podręczników, pozwalających na dogłębne poznanie tego obszaru. Na szczęście to się zmieniło! To unikalna książka, w której badacze z największych firm branży IT dzielą się skutecznymi technikami analizy danych. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, czym jest nauka o danych, model danych oraz test A/B. Ponadto zdobędziesz wiedzę na temat wnioskowania statystycznego, algorytmów, języka R oraz wizualizacji danych. Sięgnij po tę książkę, jeżeli chcesz się dowiedzieć, jak wykrywać oszustwa, korzystać z Map Reduce oraz badać przyczynowość. To obowiązkowa pozycja na półce czytelników zainteresowanych badaniem danych.

Wśród tematów poruszonych w książce odnajdziesz: Wnioskowanie statystyczne, eksploracyjną analizę danych i proces (metodologię) nauki o danych Algorytmy Filtry spamu, naiwny algorytm Bayesa i wstępną obróbkę danych Regresję logistyczną Modelowanie finansowe Mechanizmy rekomendacji i przyczynowość Wizualizowanie danych Sieci społecznościowe i dziennikarstwo danych Inżynierię danych, systemy Map Reduce, Pregel i Hadoop Wyciągnij wartościowe wnioski z posiadanych informacji!

Książka "Badanie danych. Raport z pierwszej linii działań. Unikalne wprowadzenie do nauki o danych" - Rachel Schutt, Cathy ONeil - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 336 stron i została wydana w 2014 r.