pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Annales XLIV. Oeconomia

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 220 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 977045995860349
ISSN: 04599586
Data: 2015-04-07
Cena wydawcy: 37.80 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Istotą działań marketingowych jest konentracja na potrzebachklienta i dażenie do ich zaspokojenia na poziomie satysfakcjonującym obie strony wymiany.

Celem artykułu jest zaprezentowanie, z perspektywy marketingowej, istoty rachunku docelowego, w którym cena odgrywa istotną rolę - wbrew tradycyjnemu myśleniu, że to koszty decydują o poziomie cen.

Książka "Annales XLIV. Oeconomia" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 220 stron i została wydana w 2015 r.