pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Alianse strategiczne w konkurencyjności usług logistycznych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 114 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788372053534
ISBN: 978-83-7205-353-4
Data: 2018-08-10
Cena wydawcy: 29.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Najnowszym rozwiązaniem dotyczącym unowocześniania współczesnej działalności logistycznej jest zawieranie aliansów strategicznych w sektorze usług logistycznych, transportowych i spedycyjnych. Monografia zawiera pierwsze w Polsce wyniki badań dotyczące ekonomicznej skuteczności funkcjonowania aliansów strategicznych i przyczyn ich tworzenia. Rezultaty takiej oceny przedstawiono w szerokiej konfiguracji definicji tych aliansów z efektywnością ich stosowania w świetle literatury światowej. Istotą bowiem zawierania aliansów strategicznych jest ich wpływ na konkurencyjność przedsiębiorstw logistycznych czy transportowych. Ocena taka umożliwiła sformułowanie istotnych i cennych dla praktyki gospodarczej wniosków co do przyczyn i efektów tworzenia aliansów strategicznych w sektorze usług logistycznych i transportowych.

Książka to swoiste kompendium wiedzy o celowości stosowania nowoczesnych form aliansów strategicznych w logistyce i transporcie, zawieranych w warunkach konkurencji. Stanowi więc nowe, niezwykle przydatne źródło informacji dla menedżerów, doktorantów i studentów.

Książka "Alianse strategiczne w konkurencyjności usług logistycznych" - Elżbieta Gołembska, Bartłomiej Tunak - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu. Książka posiada 114 stron i została wydana w 2018 r.