pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Academic entrepreneurship in international context: the visegrad countries...
książka:

Academic entrepreneurship in international context: the visegrad countries perspective

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 138 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301207663
ISBN: 978-83-0120-766-3
Data: 2019-10-10
Cena: 41.78  Cena wydawcy: 49.00 zł Oszczędzasz: 7.22 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Academic entrepreneurship in international context: the visegrad countries perspective - Katarzyna Żyminkowska - opis książki:

The book offers the comprehensive picture of the academic entrepreneurship phenomenon in the Visegrad countries perspective and it is an insightful read for university managers responsible for the development of the academic entrepreneurship. It is also an interesting body of empirical knowledge for the academic entrepreneurship stakeholders, such as local business, organizations supporting entrepreneurship, and local government institutions.

This book draws on the results of international survey conducted among students and academics representing universities from the Visegrad Group countries. The survey was an important part of the project "Cross-border Bees in V4 Countries - Building of Educational Entrepreneurship Start-ups in V4 Group" granted by the International Visegrad Fund for 2016-2017 (project no. 11610602). University of Bielsko-Biala (project coordinator) collaborated with the Technical University in Ostrava from the Czech Republic, the Alexander Dubček University from Slovakia, and the Szent István University from Hungary.

Książka „Academic entrepreneurship in international context: the visegrad countries perspective” - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN.

Książka posiada 138 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Academic entrepreneurship in international context: the visegrad countries..."
Katarzyna Żyminkowska - autor m.in.:
Customer engagement. Management - okładka książki
Customer engagement. Management practices in the... Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel;
Zjawisko customer engagement wśród - okładka książki
Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel, Tomasz Żyminkowski;
Produkty podobne:
Education for Sustainable Development. - okładka książki
Education for Sustainable Development. Theory... Ewa Gajuś-Lankamer, Anna M. Wójcik
Internationalization of  Firms - okładka książki
Internationalization of Firms Krzysztof Wach (red.)