pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Tworzenie gier dla początkujących

Dane szczegółowe:
Wydawca: ITSTART
Format: pdf
Ilość stron: 422 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788365645111
Data: 2025-05-27
64.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Książka „Tworzenie gier dla początkujących” dedykowana jest wszystkim osobom chcącym wgłębić się w świat programowania gier 3D oraz zaznajomić się i wykorzystać możliwości środowiska Unity. Celem książki jest przekazanie początkującym twórcom wiedzy z zakresu: obsługi podstawowych funkcjonalności, pisania i implementacji skryptów, tworzenia obiektów fizycznych, animacji, teksturowania i optymalizacji.

Książka adresowana jest również dla każdego, już nieco bardziej doświadczonego programisty, który szuka nowych, rozbudowanych narzędzi, pozwalających poszerzyć swoją dotychczas zdobytą wiedzę o coś zupełnie odmiennego i niezwykle kreatywnego.

Dzięki tej książce:
Stworzysz swój własny trójwymiarowy świat wraz z postacią głównego bohatera.

Zapoznasz się z wieloma istotnymi pojęciami dotyczącymi fizyki w grach.

Nauczysz się tworzyć proste animacje, dodawać muzykę i dźwięki, a następnie wszystko to łączyć z rozbudowanymi skryptami.

Dowiesz się, czym jest Asset Store, w którym czeka na Ciebie niezliczona ilość możliwych do wykorzystania zasobów.

Stworzysz prosty system walki, wskaźnik punktów życia i podążających za graczem przeciwników.

Zbudujesz system zbierania punktów oraz ich zliczania • temat tworzenia prostych interfejsów oraz menu nie będzie dla Ciebie niczym obcym.

Dowiesz się, jak wbrew teorii heliocentrycznej poruszyć słońce, tworząc zjawiskowy cykl dnia i nocy w swoim świecie gry.

Zbudujesz od podstaw mechanizm zapisu stanu gry oraz jego późniejszego wczytania.

Wyrobisz sobie (mam nadzieję) nawyk porządkowania utworzonych obiektów oraz ich intuicyjnego nazywania.

E-book „Tworzenie gier dla początkujących” - Wydawca: ITSTART. Cena 64.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.