pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Trywializacja feminizmu. Pop-feminizm, latte-feminizm i girl power w kobiecej prasie ilustrowanej segmentu luksusowego

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytetu Gdańskiego
Format: pdf
Ilość stron: 162 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788378656784
Data: 2025-04-29
Cena wydawcy: 25.20 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Przedmiotem pracy jest problematyka trywializacji pojęcia feminizmu w mediach, a konkretnie w segmencie kobiecej prasy luksusowej. Punktem wyjścia poczynionych rozważań jest zjawisko negocjowania znaczenia feminizmu w mediach. Opisano przejawy postfeministycznego dyskursu w postaciach latte-feminizmu, pop-feminizmu i girl power oraz związki pomiędzy nimi a konkretnym tytułem prasowym („Twój Styl”, „Wysokie Obcasy”, „Wysokie Obcasy Extra” i „Cosmopolitan”). Ponadto opracowano oryginalne, autorskie definicje form postfeminizmu, dotychczas niespotykane w pracach naukowych.

E-book „Trywializacja feminizmu. Pop-feminizm, latte-feminizm i girl power w kobiecej prasie ilustrowanej segmentu luksusowego” - Wydawca: Uniwersytetu Gdańskiego.