E-book:
Trywializacja feminizmu. Pop-feminizm, latte-feminizm i girl power w kobiecej prasie ilustrowanej segmentu luksusowego
Autor:
Olivia Kłusek

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytetu Gdańskiego |
Format: | |
Ilość stron: | 162 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788378656784 |
Data: | 2025-04-29 |
Cena wydawcy: 25.20 złpozycja niedostępna
×
Opis e-booka:
Przedmiotem pracy jest problematyka trywializacji pojęcia feminizmu w mediach, a konkretnie w segmencie kobiecej prasy luksusowej. Punktem wyjścia poczynionych rozważań jest zjawisko negocjowania znaczenia feminizmu w mediach. Opisano przejawy postfeministycznego dyskursu w postaciach latte-feminizmu, pop-feminizmu i girl power oraz związki pomiędzy nimi a konkretnym tytułem prasowym („Twój Styl”, „Wysokie Obcasy”, „Wysokie Obcasy Extra” i „Cosmopolitan”). Ponadto opracowano oryginalne, autorskie definicje form postfeminizmu, dotychczas niespotykane w pracach naukowych.
E-book „Trywializacja feminizmu. Pop-feminizm, latte-feminizm i girl power w kobiecej prasie ilustrowanej segmentu luksusowego” - Wydawca: Uniwersytetu Gdańskiego.