E-book:
Towards integrating language and content in EFL contexts: Teachers’ perspectives

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Państwowa Szkoła Wyższa im. Jana Pawła II Biała Podlaska |
Format: | |
Ilość stron: | 266 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788364881671 |
Data: | 2025-05-27 |
20.00
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis e-booka:
Tematyka poszczególnych rozdziałów niniejszego tomu wyraźnie wskazuje, jakważne jest zintegrowanie języka i treści w nauczaniu takich przedmiotów jak historia,
geografia, nauki społeczne oraz rozwój kompetencji interkulturowej poprzez język angielski w szkole średniej, a także jak istotnym elementem studiów neofilologicznych są
kursy poświęcone historii i kulturze krajów anglojęzycznych i jak wiele zmian można
wprowadzić w ich realizacji. Jednym z celów przeprowadzonych badań jest, według Autorów,
próba zmian dotychczasowych form nauczania i uczenia się na takie, które bardziej
angażują studentów, ćwiczą myślenie krytyczne, a także rozwijają sprawności językowe,
wiedzę i słownictwo tematyczne. Taka struktura pracy wynika z celu, jaki przyjęła
Redaktorka, a mianowicie pokazania, jak nauczyciele odpowiedzieli na wyzwanie nauczania
języka i treści, jakie przygotowali zajęcia i jaki efekt przyniosły ich działania.
Redaktorka pracy szkicuje rozwój zmian w traktowaniu nauczania treści przez język
obcy, wskazując na jego zalety i wymogi stawiane nauczycielom. Podkreśla, że jest
to koncepcja przyciągająca obecnie uwagę zarówno badaczy jak i praktyków. Taka argumentacja w pełni uzasadnia przygotowanie i opublikowanie recenzowanego tomu.
dr hab. Liliana Piasecka, prof. UO
E-book „Towards integrating language and content in EFL contexts: Teachers’ perspectives” - Wydawca: Państwowa Szkoła Wyższa im. Jana Pawła II Biała Podlaska. Cena 20.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.