pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Towards integrating language and content in EFL contexts: Teachers’ perspectives

Dane szczegółowe:
Wydawca: Państwowa Szkoła Wyższa im. Jana Pawła II Biała Podlaska
Format: pdf
Ilość stron: 266 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788364881671
Data: 2025-05-27
20.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Tematyka poszczególnych rozdziałów niniejszego tomu wyraźnie wskazuje, jak
ważne jest zintegrowanie języka i treści w nauczaniu takich przedmiotów jak historia,
geografia, nauki społeczne oraz rozwój kompetencji interkulturowej poprzez język angielski w szkole średniej, a także jak istotnym elementem studiów neofilologicznych są
kursy poświęcone historii i kulturze krajów anglojęzycznych i jak wiele zmian można
wprowadzić w ich realizacji. Jednym z celów przeprowadzonych badań jest, według Autorów,
próba zmian dotychczasowych form nauczania i uczenia się na takie, które bardziej
angażują studentów, ćwiczą myślenie krytyczne, a także rozwijają sprawności językowe,
wiedzę i słownictwo tematyczne. Taka struktura pracy wynika z celu, jaki przyjęła
Redaktorka, a mianowicie pokazania, jak nauczyciele odpowiedzieli na wyzwanie nauczania
języka i treści, jakie przygotowali zajęcia i jaki efekt przyniosły ich działania.

Redaktorka pracy szkicuje rozwój zmian w traktowaniu nauczania treści przez język
obcy, wskazując na jego zalety i wymogi stawiane nauczycielom. Podkreśla, że jest
to koncepcja przyciągająca obecnie uwagę zarówno badaczy jak i praktyków. Taka argumentacja w pełni uzasadnia przygotowanie i opublikowanie recenzowanego tomu.

dr hab. Liliana Piasecka, prof. UO

E-book „Towards integrating language and content in EFL contexts: Teachers’ perspectives” - Wydawca: Państwowa Szkoła Wyższa im. Jana Pawła II Biała Podlaska. Cena 20.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.