pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Dom Wydawniczy ELIPSA
Format: pdf
Ilość stron: 362 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788380174511
Data: 2025-07-14
Cena wydawcy: 40.00 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Książka ma na celu określenie lojalności widzów programów telewizyjnych i dokonanie analizy wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego działającego na rynku polskim. Punktem wyjścia jest określenie lojalności widzów programów telewizyjnych w kontekście budowania wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego.

W książce zostały zaprezentowane badania oparte na dwóch źródłach danych. Przebadana została jedna grupa mediowa – Grupa CANAL+ Polska S.A. jako przykład przedsiębiorstwa działającego na polskim rynku telewizyjnym. Można założyć, że ograniczony czas wolny konsumentów, a także globalizacja i dostęp do wielu treści jednocześnie determinuje zachowania lojalnościowe, a tym samym wpływa na wartość przedsiębiorstwa telewizyjnego. Zaprezentowane zostało również, jak lojalność wpływa na konsumpcję treści telewizyjnych i co powinno wzmocnić wartość rynkową firm. Praca pozwala na odpowiedzenie na pytanie, czy rozwój technologii i migracja treści wideo do Internetu wpływają na oglądalność programów liniowych. Głównym celem pracy jest wykazanie potrzeby zdobycia wiedzy o zachowaniach lojalnych widzów w celu utrzymania konsumenta, a także poszerzenia swojej aktywności na wszystkie możliwe pola dotarcia do widza, niezależnie od czasu i miejsca jego wyboru, i oszacowania potencjału lojalności widzów.

E-book „Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych” - Wydawca: Dom Wydawniczy ELIPSA.