pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Format: pdf
Ilość stron: 600 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788382469806
Data: 2025-07-17
110.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Książka jest kompleksowym opracowaniem problematyki reklamy adwokackiej. Uwzględnia zarówno zagadnienia etyczne, jak i prawne na poziomie krajowym, w tym również obowiązujące przedstawicieli palestry regulacje unijne dotyczące tego zagadnienia oraz omawia relacje między nimi.

Płynące z tej analizy wnioski wraz z analizą prawną pokazują, jakie możliwości ma adwokat chcący kształtować swój wizerunek w przestrzeni publicznej, a przede wszystkim, jakie obowiązki ma w tym zakresie samorząd adwokacki.

W opracowaniu omówiono m.in. takie kwestie jak:
• pojęcie i funkcje etyki zawodowej adwokatów;
• cele i funkcje reklamy oraz jej rodzaje i formy;
• obowiązujące ramy prawne i etyczne reklamy adwokackiej,
a także ograniczenie prawa do posługiwania się reklamą adwokacką oraz jej regulacje w innych państwach europejskich w tym zakresie.

Książka będzie cenną lekturą nie tylko dla świadczących pomoc prawną adwokatów i radców prawnych, lecz także dla sędziów, podmiotów oferujących usługi reklamowe oraz pracowników naukowych i studentów.

E-book „Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej” - Wydawca: Wolters Kluwer business. Cena 110.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.