
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Format: | |
Ilość stron: | 600 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788382469806 |
Data: | 2025-07-17 |
Opis e-booka:
Książka jest kompleksowym opracowaniem problematyki reklamy adwokackiej. Uwzględnia zarówno zagadnienia etyczne, jak i prawne na poziomie krajowym, w tym również obowiązujące przedstawicieli palestry regulacje unijne dotyczące tego zagadnienia oraz omawia relacje między nimi.Płynące z tej analizy wnioski wraz z analizą prawną pokazują, jakie możliwości ma adwokat chcący kształtować swój wizerunek w przestrzeni publicznej, a przede wszystkim, jakie obowiązki ma w tym zakresie samorząd adwokacki.
W opracowaniu omówiono m.in. takie kwestie jak:
• pojęcie i funkcje etyki zawodowej adwokatów;
• cele i funkcje reklamy oraz jej rodzaje i formy;
• obowiązujące ramy prawne i etyczne reklamy adwokackiej,
a także ograniczenie prawa do posługiwania się reklamą adwokacką oraz jej regulacje w innych państwach europejskich w tym zakresie.
Książka będzie cenną lekturą nie tylko dla świadczących pomoc prawną adwokatów i radców prawnych, lecz także dla sędziów, podmiotów oferujących usługi reklamowe oraz pracowników naukowych i studentów.
E-book „Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej” - Wydawca: Wolters Kluwer business. Cena 110.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.