pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Marketing polityczny a public relations. Różnice, podobieństwa, kontrowersje

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Aspra
Format: pdf
Ilość stron: 180 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788375455472
Data: 2025-07-14
Cena wydawcy: 35.00 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Tom 25. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu autorów jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które odniosły się tak ciekawie do teoretycznej i praktycznej analizy wielu przykładów działań polityków, które bywają często kojarzone zarówno z marketingiem, jak i działalnością public relations.

prof. dr hab. Jerzy Olędzki
Publikacja realizuje swój sens i spełnia swoje zadanie. Jej lektura powinna politologom i specom od marketingu politycznego dać do myślenia i skłonić ich do refleksji.

prof. dr hab. Maciej Mrozowski

E-book „Marketing polityczny a public relations. Różnice, podobieństwa, kontrowersje” - Wydawca: Oficyna Wydawnicza Aspra.