Marketing polityczny a public relations. Różnice, podobieństwa, kontrowersje
Wojciech Jabłoński

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Wydawnicza Aspra |
Format: | |
Ilość stron: | 180 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788375455472 |
Data: | 2025-07-14 |
Opis e-booka:
Tom 25. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu autorów jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które odniosły się tak ciekawie do teoretycznej i praktycznej analizy wielu przykładów działań polityków, które bywają często kojarzone zarówno z marketingiem, jak i działalnością public relations.
prof. dr hab. Jerzy Olędzki
Publikacja realizuje swój sens i spełnia swoje zadanie. Jej lektura powinna politologom i specom od marketingu politycznego dać do myślenia i skłonić ich do refleksji.
prof. dr hab. Maciej Mrozowski
E-book „Marketing polityczny a public relations. Różnice, podobieństwa, kontrowersje” - Wydawca: Oficyna Wydawnicza Aspra.