pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Tomasz Mielczarek

Tomasz Mielczarek - autor


okładka książki - Tygodniki opinii w zmieniającej się rzeczywistości
Tomasz Mielczarek

Tygodniki opinii w zmieniającej się rzeczywistości

Książka. Wydawnictwo: UNIVERSITAS ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2018; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
W sumie więc można uznać, że los tygodników opinii uzależniony jest od umiejętności szybkiego i wprawnego odczytywania sygnałów płynących z systemu medialnego i systemu społeczno-politycznego. Ich ekonomiczna kondycja...
30.60 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Raport o śmierci polskich gazet
Tomasz Mielczarek

Raport o śmierci polskich gazet

Książka. Wydawnictwo: ASPRA-JR ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Na rynku mediów klasyczna drukowana prasa dominowała zarówno pod względem uzyskiwanych dochodów, ale przede wszystkim pod względem kreowanych treści. Co prawda mamy dziś do czynienia z sytuacją, w której ginie stary porządek, ale nie bardzo wiadomo,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Prasa w systemie politycznym Drugiej Rzeczypospolitej (1918-1939)
Tomasz Mielczarek

Prasa w systemie politycznym Drugiej Rzeczypospolitej (1918-1939)

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
(…)Publikacja T. Mielczarka zawiera bogactwo informacji odnoszących się do dziejów prasy i partii politycznych okresu II Rzeczypospolitej. Będzie ona przydatna dla studentów politologii i dziennikarstwa. Zaletą opracowania jest m.in. bogaty...
pozycja niedostępna

okładka książki - Monopol, pluralizm, koncentracja - Środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006. Seria: Edukacja medialna
Tomasz Mielczarek

Monopol, pluralizm, koncentracja - Środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006. Seria: Edukacja medialna

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Autor odwołując się do licznych źródeł i opracowań szkicuje historię największych polskich czasopism, stacji radiowych i telewizyjnych. Opisuje także środowisko dziennikarskie, ewolucję prawa medialnego i dzieje instytucji, które tworzą...
pozycja niedostępna