pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Sławomir Gawroński

Sławomir Gawroński - autor


okładka książki - Nauki o mediach i komunikacji społecznej. Krystalizacja dyscypliny w Polsce. Tradycje, nurty, problemy, rezultaty
Andrzej Adamski, Sławomir Gawroński, Marcin Szewczyk (red.)

Nauki o mediach i komunikacji społecznej. Krystalizacja dyscypliny w Polsce. Tradycje, nurty, problemy, rezultaty

Książka. Wydawnictwo: ASPRA-JR ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2017; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Zestaw autorów monografii jest wyrazem ciągłości pokoleń polskich medioznawców, przy jednoczesnym dostrzeżeniu zróżnicowania, mnogości aspektów oraz multidyscyplinarności badań nad mediami w Polsce. Dla młodych badaczy przekrój...
pozycja niedostępna

okładka książki - Problemy mediów i komunikacji społecznej. Uwarunkowania polskie i ukraińskie
Sławomir Gawroński, Iwona Leonowicz-Bukał (red.)

Problemy mediów i komunikacji społecznej. Uwarunkowania polskie i ukraińskie

Książka. Wydawnictwo: IVG ; Kategoria: Książki / Polityka / Inne kraje; Rok wydania: 2014; Oprawa: twarda;
Prezentowana publikacja jest efektem współpracy medioznawców, kulturoznawców i politologów reprezentujących Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Lwowski Uniwersytet Narodowy im. Iwana Franki. Zawarte w niej artykuły odnoszą się...
pozycja niedostępna

okładka książki - Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich. Wybrane aspekty
Sławomir Gawroński

Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich. Wybrane aspekty

Książka. Wydawnictwo: ASPRA-JR ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Marketing już dawno przestał być domeną funkcjonowania przedsiębiorstw i innych podmiotów realizujących merkantylne cele i ukierunkowanych na działalność handlową. Społeczna ekspansja marketingu opiera się w zasadniczej mierze na podobieństwach,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Media relations służb mundurowych w Polsce
Sławomir Gawroński

Media relations służb mundurowych w Polsce

Książka. Wydawnictwo: KONSORCJUM AKADEMICKIE ; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Media relations - istota, funkcje i narzędzia Wybrane formacje ochrony bezpieczeństwa wewnętrznego w Polsce Metodologia procesu badawczego Służby prasowe formacji mundurowych w Polsce Współpraca służb mundurowych z mediami masowymi - aspekty...
pozycja niedostępna