pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Michał J. Lutostański

Michał J. Lutostański - autor


okładka książki - Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta
Michał J. Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk

Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. Badanie rynku. Jak...
pozycja niedostępna

okładka książki - Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?
Michał J. Lutostański, Mateusz Galica, Michał Protasiuk

Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania. Skończyła się,...
60.26 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Brzydkie słowa, brudny dźwięk. Muzyka jako przekaz kształtujący styl życia subkultur młodzieżowych
Michał J. Lutostański

Brzydkie słowa, brudny dźwięk. Muzyka jako przekaz kształtujący styl życia subkultur młodzieżowych

Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Michał Jan Lutostański socjolog, doktor nauk społecznych i absolwent Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jego działalność naukowa skupia się na młodzieży oraz muzyce. Pracownik...
33.32 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni