pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Marzenna Cichosz

Marzenna Cichosz - autor


okładka książki - Zarządzanie łańcuchem dostaw i logistyką w XXI wieku
Marzenna Cichosz, Katarzyna Nowicka, Aneta Pluta-Zaremba (red.)

Zarządzanie łańcuchem dostaw i logistyką w XXI wieku

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Koncepcja łańcucha dostaw pojawiła się w latach 80. XX wieku i przyniosła zmianę paradygmatu zarządzania. Zwrócono uwagę, że sukces rynkowy przedsiębiorstwa zależy nie tylko od niego samego, ale jest...
pozycja niedostępna

okładka książki - Lojalność klienta a logistyka firm usługowych
Marzenna Cichosz

Lojalność klienta a logistyka firm usługowych

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Dynamiczny rozwój sektora usług i jego coraz większe znaczenie w gospodarkach krajów rozwiniętych i rozwijających się, połączony z ciągle rosnącą świadomością i wyższymi oczekiwaniami klienta, będą stanowiły wyzwanie dla przedsiębiorstw usługowych...
pozycja niedostępna

okładka książki - (Auto)kreacja wizerunku polityka na przykładzie wyborów przezydenckich III RP
Marzenna Cichosz

(Auto)kreacja wizerunku polityka na przykładzie wyborów przezydenckich III RP

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
W jaki sposób kreować swój wizerunek Jakich sposobów używają politycy, by podobać się swoim wyborcom Kiedy należy rozpocząć kampanię wyborczą Czy każdy może zostać prezydentem Na te pytania stara się odpowiedzieć autorka książki (Auto)kreacja...
27.93 
Wyślemy w czasie: 24 h