pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Maria Czajkowska

Maria Czajkowska - autor


okładka książki - Sprawiedliwość jako wartość w przywództwie organizacyjnym. Od filozofii do zarządzania
Maria Czajkowska

Sprawiedliwość jako wartość w przywództwie organizacyjnym. Od filozofii do zarządzania

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Dobre przywództwo ma krytyczne znaczenie zarówno dla rozwoju społeczno-ekonomicznego, jak i powodzenia w biznesie.W coraz mniej bezpiecznym, niestabilnym i trudno przewidywalnym świecie pojawia się potrzeba przywództwa w każdej organizacji,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Rozproszenie władzy w uczelniach publicznych jako odpowiedź na wyzwania współczesności
Maria Czajkowska

Rozproszenie władzy w uczelniach publicznych jako odpowiedź na wyzwania współczesności

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Problematyka związana z funkcjonowaniem wyższych uczelni publicznych i - szerzej - roli edukacji akademickiej stała się niezwykle popularna, ale i ważna. Prowadzenie uporządkowanej, obiektywnej, opartej na faktach i analizach dyskusji...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zachowania organizacyjne. Relacje społeczne w przestrzeni zmian
Maria Czajkowska, Katarzyna Januszkiewicz, Małgor

Zachowania organizacyjne. Relacje społeczne w przestrzeni zmian

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
W monografii wskazano wpływ zmienności różnych elementów organizacji na zachowania ludzi. Zwrócono uwagę na aspekty relacji władzy, funkcjonalnych i kooperacji. Poddano je wielowymiarowej analizie z...
pozycja niedostępna