pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Marek Panfil

Marek Panfil - książki lub utwory autora

Sortuj wg

Wycena spółek z WIG30. Specyfika. Metody. Przykłady - okładka książki
Marek Panfil, Andrzej Szablewski

Wycena spółek z WIG30. Specyfika. Metody. Przykłady

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2014; Oprawa: Miękka;
Książka stanowi kontynuację i uzupełnienie poprzednich publikacji wydanych przez Poltext (Wycena przedsiębiorstwa. Od teorii do praktyki oraz Dylematy wyceny przedsiębiorstwa). Tym razem przedmiotem analizy jest wycena kilkunastu...
Majowa obniżka!Cena: 56.39  Cena wydawcy: 89.90 zł Oszczędzasz: 33.51 
do koszyka

Wycena przedsiębiorstwa od teorii do praktyki - okładka książki
Marek Panfil, Andrzej Szablewski (red.)

Wycena przedsiębiorstwa od teorii do praktyki

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2016; Oprawa: Miękka;
Książka jest zbiorem tekstów, które wszystkie razem i każdy z osobna są znakomitym przykładem łączenia wysokiej, wnikliwej fachowości z umiejętnością zaciekawienia odbiorcy. Jest to dzieło zarówno naukowe, jak i w najlepszym tego...
pozycja niedostępna

Dylematy wyceny przedsiębiorstwa - okładka książki
Marek Panfil, Andrzej Szablewski (red.)

Dylematy wyceny przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Książka Dylematy wyceny przedsiębiorstwa jest kolejną pozycją Wydawnictwa Poltext z zakresu wyceny przedsiębiorstw. Stanowi uzupełnienie i wzbogacenie wcześniejszej publikacji Wycena przedsiębiorstwa. Od teorii do praktyki z 2011 roku pod redakcją...
pozycja niedostępna

Business Valuation - okładka książki
Marek Panfil, Andrzej Szablewski (red.)

Business Valuation

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
Business valuation is invariably linked with the focus on value maximisation. The goal of every company is to increase its equity, which requires the development and implementation of a long-term value creation strategy. The economic value of...
Majowa obniżka!Cena: 31.60  Cena wydawcy: 89.90 zł Oszczędzasz: 58.3 
do koszyka

Wycena przedsiębiorstwa od teorii do praktyki - okładka książki
Marek Panfil, Andrzej Szablewski (red.)

Wycena przedsiębiorstwa od teorii do praktyki

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2011; Oprawa: twarda;
Książka jest zbiorem tekstów, które wszystkie razem i każdy z osobna są znakomitym przykładem łączenia wysokiej, wnikliwej fachowości z umiejętnością zaciekawienia odbiorcy. Jest to dzieło zarówno naukowe, jak i w najlepszym tego słowa...
pozycja niedostępna

Finansowanie rozwoju przedsiębiorstwa - okładka książki
Marek Panfil (red.)

Finansowanie rozwoju przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Publikacja dotyczy wiodących form (własnego i obcego) zewnętrznego finansowania rozwoju przedsiębiorstwa, począwszy od inwestycji kapitałowych funduszy venture capital, przez pożyczkę, do emisji akcji w drodze pierwszej oferty publicznej oraz...
pozycja niedostępna

Wycena biznesu w praktyce - okładka książki
Marek Panfil (red.)

Wycena biznesu w praktyce

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Podręcznik zawiera podstawową wiedzę na temat metod i procedur wyceny całego przedsiębiorstwa, wyodrębnionych jego części i poszczególnych aktywów. Autorzy przyjęli ciekawą konwencję opisu technik wyceny poprzez analizę konkretnych przykładów firm,...
pozycja niedostępna

Finansowanie rozwoju przedsiębiorstwa - okładka książki
Marek Panfil (red.)

Finansowanie rozwoju przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2008; Oprawa: twarda;
Książka ta jest przydatna dla szerokiego kręgu odbiorców o różnym stopniu przygotowa­nia i zakresie wiedzy – nauczycieli akademickich, studentów, inwestorów, menedżerów, przedsiębiorców, a...
pozycja niedostępna