pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Marcin Ożóg

Marcin Ożóg - autor


okładka książki - Reklama. Promocja. Informowani. O sponsorowaniu napojów alkoholowych
Marcin Ożóg

Reklama. Promocja. Informowani. O sponsorowaniu napojów alkoholowych

Książka. Wydawnictwo: C H Beck ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Książka jest komentarzem do kilku przepisów ustawy alkoholowej i ustawy medialnej, w szczególności dotyczących zagadnienia reklamy, promocji i informowania o sponsorowaniu napojów alkoholowych i pierwszą tak pełną analizą tego zagadnienia w...
pozycja niedostępna

okładka książki - System handlu produktem leczniczym i produktami pokrewnymi
Marcin Ożóg

System handlu produktem leczniczym i produktami pokrewnymi

Książka. Wydawnictwo: LexisNexis ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Książka omawia handel produktem leczniczym oraz produktami pokrewnymi, czyli m.in. kosmetykami i suplementami diety. Publikacja dotyczy handlu wytworami chemii farmaceutycznej na masową skalę, jest analizą ram prawnych oraz sposobu...
pozycja niedostępna