pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Małgorzata Michalik

Małgorzata Michalik - autor


okładka książki - Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketingowe zarządzanie apteką
Tomasz Barałkiewicz, Małgorzata Michalik, Henryk Mruk

Marketingowe zarządzanie apteką

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami. W niniejszej...
pozycja niedostępna