pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Łukasz Szurmiński

Łukasz Szurmiński - autor


okładka książki - Propaganda w świecie nowych plemion. Perpektywa miedioznawcza
Łukasz Szurmiński

Propaganda w świecie nowych plemion. Perpektywa miedioznawcza

Książka. Wydawnictwo: Stowarzyszenie Pisarzy Polskich ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Bardzo interesująca, bogata w treści oraz napisana z wyraźnym zacięciem (znamionującym głębokie, emocjonalne zanurzenie w analizowaną problematykę) monograficzna praca stanowić będzie z pewnością cenne uzupełnienie szeregu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Relacje polsko-rosyjskie. Rola mediów masowych
Janusz Adamowski, Łukasz Szurmiński

Relacje polsko-rosyjskie. Rola mediów masowych

Książka. Wydawnictwo: ASPRA-JR ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka europejska; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Media masowe stanowią we współczesnej Polsce siłę trudną do przecenienia. Czwarta władza (a w opinii niektórych obserwatorów polskiej sceny politycznej - nawet pierwsza) wydaje się być szczególnie predestynowana do tego celu. Nieco inna jest w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce
Łukasz Szurmiński

Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce

Książka. Wydawnictwo: ASPRA-JR ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
W serii wydawniczejMedia początku XXI wieku ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe...
pozycja niedostępna

okładka książki - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku
Łukasz Szurmiński (red.)

Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku

Książka. Wydawnictwo: ASPRA-JR ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
W serii wydawniczejMedia początku XXI wieku ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe...
pozycja niedostępna