pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Joanna Mikosz

Joanna Mikosz - autor


okłakda ebooka - Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej
Joanna Mikosz

Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej

E-book. Kategoria: E-book / Ekonomia Biznes;
Książka przedstawia interesujące zagadnienie promocji współczesnej prasy drukowanej. Autorka wyodrębniła i scharakteryzowała metody badań rynku polskiej prasy drukowanej (badania sondażowe, jakościowe, niereaktywne,...
26.50 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej
Joanna Mikosz

Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Publikacja skierowana jest do szerokiego grona odbiorców zarówno zajmujących się od strony naukowej promocją i reklamą, jak i zawodowo związanych z marketingiem. Jest ona bezdyskusyjnie bardzo wartościowym opracowaniem, napisanym z wielkim...
pozycja niedostępna