pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Joanna Bierówka

Joanna Bierówka - autor


okładka książki - Stare media w obliczu nowych, nowe w obliczu starych
Katarzyna Pokorna-Ignatowicz, Joanna Bierówka (red.)

Stare media w obliczu nowych, nowe w obliczu starych

Książka. Wydawnictwo: AMF ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
W niniejszym tomie autorzy przyglądają się przede wszystkim nowemu radiu, telewizji, prasie i ciągle zmieniającemu nasze życie i podlegającemu wewnętrznym przemianom internetowi. Książka zaczyna się od nakreślenia teoretycznego backgroundu i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Media - kultura popularna - polityka. Wzajemne oddziaływania i nowe zjawiska
Joanna Bierówka, Katarzyna Pokorna-Ignatowicz (red.)

Media - kultura popularna - polityka. Wzajemne oddziaływania i nowe zjawiska

Książka. Wydawnictwo: AFM ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Spis treści Katarzyna Pokorna-Ignatowicz Wstęp CZĘŚĆ 1. Stare i nowe media a kultura nie tylko popularna Ignacy S. Fiut Gry komputerowe a rozwój kultury popularnej Anna Woźniak Co to znaczy być aktywnym odbiorcą telewizji Dariusz...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zasada wzajemności w społeczeństwie informacyjnym
Joanna Bierówka

Zasada wzajemności w społeczeństwie informacyjnym

Książka. Wydawnictwo: AFM ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Bohaterkami tej książki są dwa łacińskie słowa: communitas i societas one stanowią jej ramy konceptualne i w nich zakodowana jest jej zawartość. Inne istotne pytanie związane z pierwszym, to na ile communitas oparta na relacjach wzajemnościowych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Media a Polacy. Polskie media wobec ważnych wydarzeń politycznych i problemów społecznych
Katarzyna Pokorna-Ignatowicz, Joanna Bierówka, Stanisław Jędrzejewski (red.)

Media a Polacy. Polskie media wobec ważnych wydarzeń politycznych i problemów społecznych

Książka. Wydawnictwo: AFM ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Teksty składające się na niniejszą książkę zostały poświęcone relacjom między życiem społecznym w Polsce a mediami, które odzwierciedlają i uczestniczą w jego współkierowaniu. Autorzy skupiają się na aktualnych zależnościach między mediami...
pozycja niedostępna