pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Jeanne G. Harris

Jeanne G. Harris - autor


okładka książki - Inteligencja analityczna w biznesie. Nowa nauka zwyciężania
Thomas H. Davenport, Jeanne G. Harris

Inteligencja analityczna w biznesie. Nowa nauka zwyciężania

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Nigdy jeszcze nie miałeś tylu informacji o swoim środowisku biznesowym, co teraz. Ale czy wykorzystujesz je, żeby pokonać rywali Jeśli nie, to marnujesz potężne narzędzie konkurencyjne.Thomas H. Davenport i Jeanne G. Harris twierdzą, że...
pozycja niedostępna

okładka książki - Inteligencja analityczna w biznesie
Thomas H. Davenport, Jeanne G. Harris

Inteligencja analityczna w biznesie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Nigdy jeszcze nie miałeś tylu informacji oswoim środowisku biznesowym co teraz. Ale czy wykorzystujesz je żeby pokonać rywali Jeśli nie to marnujesz potężne narzędzie konkurencyjne. Thomas H. Davenport iJeanne G. Harris twierdzą że...
pozycja niedostępna