pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Janusz Dworak

Janusz Dworak - autor


okładka książki - Inżynieria marketingowa
Janusz Dworak

Inżynieria marketingowa

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Inżynieria marketingowa definiuje sposoby przetwarzania danych o klientach, firmie i rynku w celu uzyskania niezbędnych informacji do podejmowania trafnych decyzji. Do obszaru jej działalności należą również modyfikowanie i projektowanie...
60.05 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Formy-metody-koncepcje-trendy
Tadeusz falencikowski, Janusz Dworak (red.)

Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Formy-metody-koncepcje-trendy

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Nauka o zarządzaniu przedsiębiorstwem w XXI w. dużo uwagi poświęca sposobom konkurowania na rynku. Wymaga to od ludzi nauki nieustannych poszukiwań nowych sposobów uaktywnienia istniejących zasobów materialnych i niematerialnych w przedsiębiorstwie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Cele i uwarunkowania funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw
Janusz Dworak (red.)

Cele i uwarunkowania funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Nauka o organizacji i zarządzaniu w obecnym czasie skupia swoja uwagę przede wszystkim na opracowaniu nowatorskich rozwiązań, dzięki którym współczesne przedsiębiorstwo będzie mogło konkurować na różnych rynkach. Specyfika polskiej gospodarki zmusza...
pozycja niedostępna