pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Janelle Barlow

Janelle Barlow - autor


okładka książki - Markowa obsługa klientów. Nowe źródło przewagi nad konkurencją
Janelle Barlow, Paul Steward

Markowa obsługa klientów. Nowe źródło przewagi nad konkurencją

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Brlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Klient ma zawsze rację. Reklamacja to prezent
Janelle Barlow, Claus Moller

Klient ma zawsze rację. Reklamacja to prezent

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Jeden niezadowolony klient powie o tym średnio dziewięciu innym osobom Dlaczego odpowiednie reakcje na reklamację są tak ważne i jak mogą wpłynąć na reputację całej firmy Jak umiejętnie i skutecznie mówićnie, aby nie urazić klienta Jak zareagować,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Markowa obsługa klientów
Janelle Barlow, Paul Stewart

Markowa obsługa klientów

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Reklamacja czyli prezent. Strategia korzystania z informacji od klienta
Janelle Barlow, Claus Moller

Reklamacja czyli prezent. Strategia korzystania z informacji od klienta

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Badania wskazują, że większość niezadowolonych klientów nie składa reklamacji. Zmieniają dostawcę danego produktu czy usługi. Dlatego, według autorów, reklamacji nie należy unikać, lecz traktować ją jako prezent od odbiorców, gdyż dzięki...
pozycja niedostępna