pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Emilia Bańczyk

Emilia Bańczyk - autor


okładka książki - Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji
Emilia Bańczyk

Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Założeniem publikacji jest rekonstrukcja socjalizacyjnej oferty reklamy. Podjęcie tego tematu wiąże się ze współczesnymi przeobrażeniami kulturowymi i wynika z obserwacji, że obecnie procesowi wchodzenia jednostki do społeczeństwa coraz częściej...
23.09 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka
Emilia Bańczyk, Natalia Moćko (red.)

Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Wieloautorska monografia pt. Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka wpisuje się w nurt nowoczesnych badań transdyscyplinarnych. Publikacja podejmuje niezwykle aktualne i bardzo szerokie zagadnienie wpływu mediów na sposób myślenia i język dzieci....
23.09 
Wyślemy w czasie: 24 h