pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Aleksandra Perchla-Włosik

Aleksandra Perchla-Włosik - autor


okładka książki - Moda a społeczeństwo konsumpcyjne Społeczne znaczenie mody w kreowaniu tożsamości i zachowań konsumenckich
Aleksandra Perchla-Włosik

Moda a społeczeństwo konsumpcyjne Społeczne znaczenie mody w kreowaniu tożsamości i zachowań konsumenckich

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Monografia stanowi zwieńczenie długofalowego procesu badawczego, realizowanego przez autorkę, nad modą i jej funkcjonowaniem we współczesnym społeczeństwie polskim. W opracowaniu zaprezentowano i omówiono najważniejsze koncepcje,...
41.27 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Forum Socjologiczne 9. Wartości, moda, innowacje. Zachowania konsumenckie z perspektywy społecznej i ekonomicznej
Aleksandra Perchla-Włosik, Joanna Wardzała (red.)

Forum Socjologiczne 9. Wartości, moda, innowacje. Zachowania konsumenckie z perspektywy społecznej i ekonomicznej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Problematyka interdyscyplinarnie pojmowanych zachowań konsumenckich i wpływu determinant — zarówno o charakterze ekonomicznym, jak i kulturowym — na owe zachowania w istotnym stopniu kreuje...
32.11 
Wyślemy w czasie: 24 h