Księgarnia »
Wydawnictwa »
Uniwersytetu Łódzkiego
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego - strona 110
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego; Kategoria: Książki / Historia / Miasta i regiony; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Drugie wydanie monografii Zarys historii Uniwersytetu Łódzkiego 1945-2020 zostało poprawione i uzupełnione o wydarzenia, które miały miejsce w naszej Uczelni w latach 2015-2020, a więc w ostatnim roku drugiej kadencji Rektora...
pozycja niedostępna
Podręcznik. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Publikacja może stać się ważnym źródłem informacji dla studentów kierunków pedagogicznych i wychowania fizycznego. W sposób kompletny opisano w niej zagadnienia przybliżające czytelnikowi wiedzę z zakresu historii sportu,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
W monografii zaprezentowano złożoną naturę procesów zarządzania finansami. Autorzy pokazują szerokie spektrum badań prowadzonych w tym zakresie zarówno w wymiarze teoretycznym, jak i praktycznym. Uwypuklają także związki, które...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Monografia stanowi wkład w uporządkowanie i poszerzenie wiedzy w obszarze pojęcia kontraktu psychologicznego oraz zarządzania tym kontraktem w organizacjach. Zaprezentowane wyniki badań to pierwszy krok w kierunku określenia, zbadania...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Książka oparta jest na analizie teoretycznej i badaniach praktycznych. Zasadniczą treścią książki są opis i analiza zarządzania międzynarodowego w kontekście internacjonalizacji organizacji i gospodarki. Autorzy wychodzą poza...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Książka oparta jest na analizie teoretycznej i badaniach praktycznych. Zasadniczym atutem tej publikacji jest nowatorski charakter opracowania. Autorzy przedstawili w sposób systematyczny procedurę od pomysłu wejścia na rynki zagraniczne do...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Geografia; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Celem pracy jest przedstawienie przesłanek dla tworzenia modelu zarządzania obszarami metropolitalnym w Polsce i weryfikacja przydatności założeń modelu metropolitan governance, który funkcjonuje w krajachwysoko rozwiniętych do warunków...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Zawarta w monografii dyskusja dotyczy jednego z kluczowych źródeł inspiracji, jakim dla nauki o zarządzaniu jest prakseologia. Rozważania autorów koncentrują się na poszukiwaniu najszerszych uogólnień odnoszących się do świadomego i celowego...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Autorka, uwzględniając zróżnicowane przyczyny pojawienia się problemu starzejących się zasobów ludzkich organizacji, postawiła pytanie: Jak można efektywnie zarządzać wiekiem z punktu widzenia kluczowych interesariuszy, jakimi są...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Lokalny sektor kultury to tysiące instytucji kultury (IK) w Polsce teatrów, muzeów, domów kultury, galerii czy bibliotek. W zdecydowanej większości podmioty te są prowadzone przez jednostki samorządu terytorialnego (JST), z których...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Zarówno problematyka rozwoju przedsiębiorstw sektora MSP jako jednocześnie stabilizatora i dźwigni gospodarki w skali makro, mezo i mikro, jak i tematyka dotycząca procesów gospodarczych zachodzących w obszarach zmarginalizowanych są bardzo...
pozycja niedostępna
praca zbiorowa
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: twarda; Miasta są złożonymi, wieloelementowymi organizmami, a zarządzanie nimi wymaga interdyscyplinarnej wiedzy i umiejętności. Obecnie, gdy w zarządzaniu miastami istotnego znaczenia nabrało podejście terytorialne, trzeba zwrócić uwagę...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Książka stanowi pierwsze na krajowym rynku wydawniczym całościowe opracowanie poświęcone zarządzaniu ryzykiem w łańcuchu dostaw przedsiębiorstwa farmaceutycznego. Zagadnienia zostały przedstawione w konwencji odpowiadającej...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego; Kategoria: Książki / Sport; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Współczesny sport jest dzisiaj czymś o wiele więcej niż zwykłą rozrywką czy też rekreacją. To również ogromny biznes albo po prostu sposób na życie. Trudno sobie wyobrazić, aby tak ważna dla człowieka dziedzina życia rozwijała...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana przez pryzmat marketingu doświadczeń w działaniach instytucji kultury w Polsce. Książka zawiera diagnozę...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
W publikacji zaprezentowano dwuwymiarowe podejście do analizy i oceny zjawiska earnings management w przemysłowych spółkach akcyjnych. Z jednej strony nawiązuje ono do koncepcji księgowego kształtowania wyniku finansowego oraz związanego z...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: ;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Autorka tej cennej poznawczo monografii zaprezentowała interesującą i trafną koncepcję zarysowania z różnych punktów widzenia statusu sportowych stowarzyszeń o charakterze non-profit [ ]. Ta bogata erudycyjnie praca ma przebogaty podkład lektur...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Sukces współczesnych organizacji zależy w dużej mierze od zasobów ludzkich będących w ich dyspozycji. Zmienność otoczenia, wysoka konkurencyjność, rozwój gospodarki opartej na wiedzy, globalizacja i rosnąca różnorodność...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Medycyna; Rok wydania: 2003; Oprawa: ;
...
pozycja niedostępna