pokaz koszyk
rozwiń menu
szukaj tylko w WIG

Wydawnictwo WIG

Sortuj wg

Wprowadzanie spółek na rynek pozagiełdowy - okładka książki

Wprowadzanie spółek na rynek pozagiełdowy

Książka. Wydawnictwo: WIG; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 1999; Oprawa: twarda;
Funkcjonujący w Polsce od ponad dwóch lat publiczny rynek pozagiełdowy (CeTO) stwarza małym, dynamicznym spółkom możliwość pozyskania kapitału. W książce opisano plusy i minusy obecności na rynku publicznym, procedury, jakie spółka musi przejść,...
pozycja niedostępna

Wewnętrzna gra. Kształtowanie psychiki gracza giełdowego - okładka książki

Wewnętrzna gra. Kształtowanie psychiki gracza giełdowego

Książka. Wydawnictwo: WIG; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Po raz pierwszy pojawia się książka, która pokazuje w jaki sposób opanować psychologiczne umiejętności niezbędne dla odniesienia sukcesu inwestycyjnego. Inne książki jedynie opisują problemy, natomiast Wewnętrzna gra oferuje ich rozwiązania....
pozycja niedostępna

EVA. Strategia tworzenia wartości przedsiębiorstwa - okładka książki

EVA. Strategia tworzenia wartości przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: WIG; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Ekonomiczna wartość dodana, nazwana przez czasopisma Fortune najbardziej atrakcyjną i wciąż zyskująca na aktualności koncepcją finansową, stanowi temat rozmów w kołach finansowych na całym świecie, od Niemiec i Japonii do Singapuru i...
pozycja niedostępna

Wizjonerzy sceptycy łowcy okazji. Profile psychologiczne inwestorów giełdowych - okładka książki

Wizjonerzy sceptycy łowcy okazji. Profile psychologiczne inwestorów giełdowych

Książka. Wydawnictwo: WIG; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Każdy gracz giełdowy musi nauczyć się obserwować samego siebie, by dowiedzieć się, w jaki sposób jego osobowość wpływa na jego decyzje inwestycyjne. Być może są osobowości, które gwarantują sukces, być może są takie, które skazują na przegraną....
pozycja niedostępna

Londyn. Przewodnik - okładka książki

Londyn. Przewodnik

Książka. Wydawnictwo: WIG; Kategoria: Książki / Przewodniki i mapy / Europa; Rok wydania: 2000; Oprawa: twarda;
Na pozycję składają się: mapy Londynu, przewodnik, kompas oraz...
pozycja niedostępna

Coś nowego. Opowieść z Doliny Krzemowej - okładka książki

Coś nowego. Opowieść z Doliny Krzemowej

Książka. Wydawnictwo: WIG; Kategoria: Książki / Literatura / Publicystyka, wywiady, dokumenty; Oprawa: twarda;
Kim jest człowiek, który, jak mówi autor, ma niezwykły talent do tego, by dawać decydujące impulsy Dolinie Krzemowej i całej gospodarce Dzięki opowieści Lewisa poznajemy kulisy wojny między firmami Netscape i Microsoft, perypetie Hyperiona,...
pozycja niedostępna

e-brands. Kreowanie marki w internecie - okładka książki

e-brands. Kreowanie marki w internecie

Książka. Wydawnictwo: WIG; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: twarda;
Na przełomie tysiącleci niezliczone firmy wypełniają Internet ponad 800 milionami stron. Klienci - przytłoczeni nadmiarem treści i cierpiący na nieustanny brak czasu - ograniczają swoje podróże w sieci tylko do tych przedsiębiorstw, które znają i...
pozycja niedostępna