Księgarnia »
Wydawnictwa »
Polskie Ekonomiczne, PWE
Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE - strona 22
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Controlling jest nowoczesną koncepcją zarządzania organizacjami gospodarczymi w warunkach rosnącej konkurencji i dużej zmienności otoczenia. W książce przedstawiono zindywidualizowane podejście do różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
W książce przedstawiono zagadnienia teoretyczne i praktyczne związane z controllingiem w wybranych podmiotach sektora budżetowego na szczeblu gminnym: jednostkach samorządu terytorialnego, jednostkach budżetowych i funkcjonujących przy...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Optymalne planowanie, dobra organizacja, szybka informacja zwrotna oraz wykwalifikowani i zmotywowani pracownicy to czynniki przyczyniające się do sukcesu przedsiębiorstwa. Jednym z gwarantów właściwego działania tych elementów jest system...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Credit rating jest systemem szacowania ryzyka inwestycyjnego na rynku finansowym, co często decyduje o bezpieczeństwie operacji finansowych. Autorka przedstawiła w prezentowanej książce: współczesny rynek finansowy, ryzyko w działalności...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka;
W erze cyfrowej marketing uległ głębokim przemianom, zmieniając się pod wpływem dynamicznego rozwoju technologii, internetu i nowych modeli komunikacji. Cyfryzacja nie tylko wpłynęła na sposób, w jaki przedsiębiorstwa promują swoje...
Zapowiedź - produkt dostępny wkrótce!
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka;
Zarządzanie logistyczne to działalność w obrębie danej organizacji zmierzająca do implementacji różnych procesów dotyczących planowania, wdrażania, kontroli i sterowania przepływem i przechowywaniem (składowaniem) surowców,...
Zapowiedź - produkt dostępny wkrótce!
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka;
Książka stanowi kolejną publikację w serii wydawniczej prezentującej stan zastosowań technologii informatycznych w istotnych obszarach zarządzania. W sposób kompleksowy przedstawiono w niej zagadnienia i koncepcje związane z...
Zapowiedź - produkt dostępny wkrótce!
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka;
Treści prezentowane w książce koncentrują się wokół zagadnień dotyczących wpływu transformacji cyfrowej na zrównoważony rozwój współczesnych przedsiębiorstw. Celem książki jest przedstawienie głównych wyzwań, przed którymi...
Zapowiedź - produkt dostępny wkrótce!
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
W książce skoncentrowano się na zagadnieniach związanych z funkcjonowaniem człowieka w organizacji. Zmaga się on z różnymi problemami zarówno w samej organizacji, jak i poza nią. Z jednej strony napotyka trudności wywołujące stres, z drugiej zaś...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Podręcznik akademicki prezentujący, na poziomie podstawowym, szeroką problematykę zastosowania metod ilościowych w ekonomii. Każdą z trzech części książki ( Podstawy modelowania,Podejmowanie decyzji ekonomicznych,Rynek jako źródło informacji w...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Książka zawiera omówienie praktycznej strony decyzji menedżerskich, począwszy od zdefiniowania problemów i decyzji menedżerskich oraz kontekstu sytuacyjnego tych decyzji przez psychologiczne aspekty procesów decyzyjnych aż do technik...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Ważną cechą wykształcenia współczesnego menedżera jest znajomość i umiejętność wykorzystywania w praktyce metod podejmowania racjonalnych decyzji gwarantujących osiągnięcie wysokiej efektywności gospodarowania. Książka powstawała przy założeniu, że...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka azjatycka; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
W książce na przykładzie gospodarki japońskiej omówiono mechanizm deflacyjny oraz oceniono skuteczność metod przezwyciężania deflacji. Ponadto autorka: - omówiła teoretyczne podstawy deflacji, - przeprowadziła analizę systemu...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
Jest to już szóste, poprawione i w znacznym stopniu zmienione wydanie najpopularniejszego w Polsce podręcznika akademickiego zawierającego podstawy wiedzy na temat analizy demograficznej. Tradycyjny wykład metod analizy został wzbogacony o...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Znajomość zjawisk demograficznych współczesnego świata jest niezbędna przy podejmowaniu decyzji o charakterze ekonomicznym i społecznym. Omawiane w podręczniku metody analizy zjawisk ludnościowych są prezentowane przy uwzględnieniu najnowszych...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2019; Oprawa: twarda;
Książka stanowi efekt wieloletnich badań prowadzonych przez Autorkę na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Praca ma na celu zbadanie czterech kluczowych obszarów w zakresie credit ratingów banków, tj.: - determinant...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Innowacje są jednym z głównych źródeł osiągania przez przedsiębiorstwa przewagi konkurencyjnej. Każde przedsiębiorstwo, aby móc się rozwijać potrzebuje innowacji -- nowych produktów, usług, technologii, systemów organizacyjnych. W związku z...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Maksymalizacja wartości jest coraz częściej wymieniana jako główny cel działalności przedsiębiorstwa. Trzeba jednak umieć ją zmierzyć i poznać czynniki na nią wpływające. W książce przedstawiono: - istotę zarządzania wartością przedsiębiorstwa -...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Jest to drugie poprawione wydanie poszukiwanej książki pokazującej prostą wszędzie możliwą do zastosowania metodę negocjowania sporów prywatnych i zawodowych czyli jak nie dać się podejść i jednocześnie nie być przykrym. Dochodząc do TAK...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
We współczesnej gospodarce rośnie znaczenie jakości, coraz częściej uznawanej za jedno ze źródeł przewagi konkurencyjnej. Autor przedstawił: czynniki wpływające na kompleksowe zarządzanie jakością; istotę projakościowego...
pozycja niedostępna