pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
Imprint Media

Produkty firmy: Imprint Media - strona 2


okładka książki - Nowoczesny inwestor. Jak skutecznie zarabiać na nieruchomościach

Nowoczesny inwestor. Jak skutecznie zarabiać na nieruchomościach

Książka. Wydawnictwo: Imprint Media; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2017; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Kreatywne modele finansowania przy niewielkim kapitale Praktyczne wskazówki jak zacząć inwestować w nieruchomości Sprawdzone strategie w co i jak inwestować Dźwignie, które pozwolą generować większe zyski Jak znaleźć okazję lub...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wieniec i burza

Wieniec i burza

Książka. Wydawnictwo: Imprint Media; Kategoria: Książki / Literatura / Poezja, dramat; Rok wydania: 2017; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Wieniec i burza to podróż ku pierwotnym głębinom ludzkiej psyche, zapis próby uchwycenia, zgłębienia i wypowiedzenia niewypowiadalnego, niepoznawalnego, nieobjawionego; cofnięcia się ku początkowi, ku praczasom; momentowi stwórczego fiat,...
26.18 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Ty i teraz aforyzmy

Ty i teraz aforyzmy

Książka. Wydawnictwo: Imprint Media; Kategoria: Książki / Literatura / Aforyzmy; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Żony odgrzewają mężom kolacje, kochanki wyciskają soki przed śniadaniem.Cud miłości polega na jej wskrzeszeniu.Aby świat uczynić ciekawszym warto zainteresować go sobą.Najznakomitsi śpiewacy głos tracą w domu.Kto szuka miłości...
pozycja niedostępna

okładka książki - Radosny smutek przemijania

Radosny smutek przemijania

Książka. Wydawnictwo: Imprint Media; Kategoria: Książki / Humanistyka / Teoria, poetyka, historia literatury; Rok wydania: 2016; Oprawa: Twarda z obwolutą;
Witać każdy dzień z uśmiechem i z piosenką na ustach, zatapiać myśli w poetyckich strofach, w rozważaniach o naturze świata; dzielić się sercem z najbliższymi, uczyć wciąż nowych rzeczy; poznawać, podziwiać, odkrywać,...
98.29 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Pamiętnik dinozaura

Pamiętnik dinozaura

Książka. Wydawnictwo: Imprint Media; Kategoria: Książki / Biografie i wspomnienia / Biografie; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Pełna humoru, pouczająca opowieść biograficzna. Autor opisuje niezwykłe koleje swego losu od wczesnego dzieciństwa do późnej starości jednocześnie prowadząc czytelnika przez kolejne etapy historii...
pozycja niedostępna

okładka książki - Ucieczki i powroty

Ucieczki i powroty

Książka. Wydawnictwo: Imprint Media; Kategoria: Książki / Literatura / Poezja, dramat; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Poezja to wewnętrzna konwersacja, to szukanie klucza do sensu życia. To schodzenie wgłąb samego siebie, na dno duszy, aby uświadomić sobie, jaka jest siła naszych uczuć, jakie mamy pragnienia i...
26.26 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Książka dla chłopców którą powinna przeczytać każda dziewczynka. Dozwolone od 18 lat!

Książka dla chłopców którą powinna przeczytać każda dziewczynka. Dozwolone od 18 lat!

Książka. Wydawnictwo: Imprint Media; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Czy wartość mężczyzny wyznacza prestiżowa praca i penis na miarę maczugi Czy idealna partnerka musi mieć nieprzeciętne zainteresowania i biust w rozmiarze D Jaka jest różnica pomiędzy chłopcem a mężczyzną Chłopcy i dziewczynki...
pozycja niedostępna

okładka książki - Rola błazna w kulturze i polityce. Przedstawiciele archetypu w polskiej przestrzeni medialnej początku XXI wieku

Rola błazna w kulturze i polityce. Przedstawiciele archetypu w polskiej przestrzeni medialnej początku XXI wieku

Książka. Wydawnictwo: Imprint Media; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Książka pozwala dostrzec cechy typowe dla archetypu błazna w wybranych postaciach współczesnej kultury, polityki i mediów. Prezentacja sylwetki oraz stosunku do rzeczywistości Joanny Rajkowskiej, Arkadiusa, Dody, Szymona Majewskiego, Joanny...
pozycja niedostępna

Strona 2 z 2 : «12 (28 pozycji)