pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

New Headway Pre-Intermediate. Student s Book

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oxford University Press
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 160 s.
Wymiar: 220x280 mm
EAN: 9780194715850
ISBN: 978-01-9471-585-0
Data: 2008-11-13
pozycja niedostępna

Opis podręcznika:

Najbardziej wszechstronny kurs dla młodzieży i dorosłych - wyważony, wykorzystujący zarówno tradycyjne metody naucznia języka, jak i najnowsze trendy w metodyce.
Sześć części kursu gwarantuje precyzyjne dopasowanie podręcznika do poziomu klasy.
New Headway English Course systematycznie i skutecznie uczy gramatyki. Struktury gramatyczne są zawsze przedstawione w jasnym kontekście. Uczniowie są zachęcani do analizy gramatyki dzięki pytaniom dotyczącym nowego materiału. Kompendium gramatyczne na końcu podręcznika dodatkowo wyjaśnia budowę i użycie poszczególnych struktur.
Program nauczania słownictwa obejmuje porządkowanie wyrazów według grup tematycznych, rozwijanie różnych metod zapamiętywania i powtarzania leksyki, słowotwórstwo oraz rozwijanie umiejętności przewidywania np. wymowy czy pisowni nieznanych wyrazów.
Kurs rozwija wszystkie sprawności językowe. Nowo poznane słownictwo czy gramatyka pojawiają się w ćwiczeniach ze słuchu i tekstach, tak by uczniowie mieli jak najwięcej okazji do utrwalenia materiału, a następnie czynnego użycia języka w ćwiczeniach rozwijających sprawność mówienia i pisania.
Teksty i nagrania zawierają wiele wiadomości kulturowych i stanowią świetne źródło informacji o krajach anglojęzycznych.
Książki nauczyciela oferują szczegółowe wskazówki metodyczne, dodatkowe informacje dotyczące materiału w podręczniku, ćwiczenia uzupełniające lekcje oraz testy sprawdzające.
Kurs posiada wyjątkowo dużo materiałów pomocniczych: New Headway English Interactive Practice CD-ROM, New Headway Pronunciation Course, serię Making Headway oraz Headway Video, dzięki którym można dostosować kurs do potrzeb każdej klasy.

Podręcznik „New Headway Pre-Intermediate. Student s Book” - oprawa miękka - Wydawca: Oxford University Press.