pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Market Leader New Elementary Business English Course Book (+ CD)

Dane szczegółowe:
Wydawca: Pearson Longman
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 160 s.
Wymiar: 210x290 mm
EAN: 9781405881326
ISBN: 978-14-0588-132-6
Data: 2012-05-18
Cena wydawcy: 104.90 złpozycja niedostępna

Opis podręcznika:

Market Leader to profesjonalnie opracowany pięciopoziomowy kurs Business English. Stworzony przy współpracy z Financial Times, bazuje na aktualnych i profesjonalnych materiałach. Rozwija sprawności językowe, pogłębia znajomość najważniejszych zagadnień z dziedziny biznesu, wzbogaca słownictwo.

Market Leader cieszy się uznaniem wśród uczniów i nauczycieli na całym świecie. Ceniony jest za: Aktualność Porusza najważniejsze zagadnienia biznesu naszych czasów, takie jak globalizacja, etyka, tworzenie marek, przywództwo, innowacja, przejmowanie i łączenie firm, style zarządzania, handel internetowy, marketing międzynarodowy, zarządzanie ryzykiem i zarządzanie firmą w czasie kryzysu.

Autentyczność Zawiera teksty z Financial Times i materiały z profesjonalnych źródeł związanych z biznesem. Oparte na nich ćwiczenia umożliwiają wykorzystanie sprawności językowych w realnych sytuacjach biznesowych (case studies, również interaktywne case studies na CD-ROM-ach dołączonych do podręczników).

Wszechstronność Umożliwia optymalne rozszerzenie prowadzonych zajęć oraz ich przystosowanie do potrzeb grupy. Stanowi bogate źródło ćwiczeń, testów, materiałów wideo, gramatyki (Business Grammar and Usage). Dzięki serii książek uzupełniających pozwala rozbudować kurs o takie zagadnienia, jak Business Law, Banking and Finance, International Managment.

Podręcznik „Market Leader New Elementary Business English Course Book (+ CD)” - oprawa miękka - Wydawca: Pearson Longman.