pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English....
»
»
podręcznik:

Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English. Wörterbuch für Marketing, Werbung und Management Deutsch-Englisch

Dane szczegółowe:
Wydawca: Dr Lex
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 594 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788379229994
ISBN: 978-83-7922-999-4
Data: 2016-11-22
Cena: 76.09  Cena wydawcy: 119.00 zł Oszczędzasz: 42.91 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English. Wörterbuch für Marketing, Werbung und Management Deutsch-Englisch - Piotr Kapusta - opis podręcznika:

Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst
25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft,
Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations, Werbung und Marketing stammen.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o podręczniku "Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English...."
Piotr Kapusta - autor m.in.:
Produkty podobne:
Business English - okładka podręcznika
Business English Elżbieta Jendrych