pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Znaczenie fotografii w turystyce
Księgarnia »
Książki »
książka:

Znaczenie fotografii w turystyce

Dane szczegółowe:
Wydawca: UNIVERSITAS
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 102 s.
Wymiar: 135x205 mm
EAN: 9788324226641
ISBN: 978-83-2422-664-1
Data: 2014-12-29
Cena: 21.15  Cena wydawcy: 32.00 zł Oszczędzasz: 10.85 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Znaczenie fotografii w turystyce - Marta Lewenstein - opis książki:

Trudno wyobrazić sobie współczesnego turystę bez aparatu fotograficznego. Fotografowanie stało się praktyką społeczną, określa zachowania turystów jest wyraźnym wyrazem dominacji obrazu w kulturze popularnej. Warto zastanowić się czym jest akt fotografowania, czy szerzej zjawisko fotografii i jak określa ono charakter współczesnej turystyki. Pytanie to podejmuje w swojej pracy Marta Lewenstein. Autorka skupia uwagę na przejawach turystycznego fotoamatorstwa, jako pewnego rodzaju praktyce społecznej, opisuje swoiste zachowania turystów, ich oddziaływanie na lokalną społeczność. Porusza też zjawisko wykorzystania fotografii komercyjnej do celów marketingowych w turystyce. Praca Znaczenie fotografii w turystyce jest rzetelnym wprowadzeniem do problematyki związków fotografii z turystyką. Moim zdaniem trudno znaleźć podobną na naszym rynku wydawniczym.

Prof. Dr hab. Marek Maciejczak

Książka „Znaczenie fotografii w turystyce” - oprawa miękka - Wydawnictwo UNIVERSITAS.

Książka posiada 102 stron i została wydana w 2014 r.

Spis treści:

Wstęp
1. Specyfika medium fotograficznego oraz jego związki z turystyką
1.1 Obraz fotograficzny - dokumentacja, czy kreacja?
1.2 Wspólne znamiona turystyki i fotografii
2. Fotoamatorstwo jako zjawisko powszechne w wyjazdach turystycznych
2.1 Wizerunek fotoamatora w społeczeństwie
2.2 Rola fotografii w doświadczeniu turystycznym
2.3 Zmiany w zachowaniu społeczeństw pod wpływem podejmowania
podróży z aparatem fotograficznym
2.3.1 Wpływ podróży z aparatem fotograficznym na postawy i zachowania
turystów
2.3.2 Performatywność podróży z aparatem fotograficznym
2.3.3 Wpływ podróży z aparatem fotograficznym na lokalną społeczność
3. Fotografia komercyjna jako medium wykorzystywane w marketingu
branży turystycznej
4. Badania empiryczne przeprowadzone w ramach metodologii ilościowej
4.1 Wprowadzenie
4.2 Analiza badań kwestionariuszowych
4.3 Analiza interpretacji materiału wizualnego
5. Podsumowanie i wnioski
Bibliografia

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Znaczenie fotografii w turystyce"
Produkty podobne:
Za fotografię - okładka książki
Za fotografię Rafał Drozdowski, Marek Krajewski
Podstawy turystyki - okładka książki
Podstawy turystyki Janusz Czerwiński