pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wywieranie wrażenia. Strategie autoprezentacji

Autor książki:

Mark Leary

Dane szczegółowe:
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 272 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788374896795
ISBN: 978-83-7489-679-5
Data: 2017-02-16
Cena wydawcy: 44.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Dzięki książce Wywieranie wrażenia poznasz:
- różnorodne taktyki autoprezentacyjne,
- motywacje leżące u podstaw autoprezentacji,
- społeczny i kulturowy kontekst zachowań autoprezentacyjnych, a także ich konsekwencje.

Człowiek inaczej zachowuje się wówczas, gdy nikt go nie obserwuje, a inaczej, gdy świadkami jego zachowań są inni ludzie. Choć twierdzenie to wydaje się oczywiste, psychologia stosunkowo długo nie interesowała się tym, dlaczego właściwie taka różnica występuje, jakie czynniki ją potęgują i jakie są jej konsekwencje.

Książka Marka Leary ego poświęcona jest właśnie tym zagadnieniom. Autor - znany psycholog społeczny i jeden z najwybitniejszych specjalistów w zakresie autoprezentacji - w systematyczny sposób omawia problematykę związaną z wywieraniem wrażenia na innych. Czyni to w sposób nadzwyczaj kompetentny, a zarazem przystępny, toteż po tę publikację sięgną nie tylko psychologowie.

Książka "Wywieranie wrażenia. Strategie autoprezentacji" - Mark Leary - oprawa miękka - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2017 r.