pokaz koszyk

Data: 2011-11-25
pozycja niedostępna

Opis książki:

Ilustrowana encyklopedia kosmosu.
Encyklopedia inna niż wszystkie! WOW! Tu jest pełno niezwykłych rzeczy - od przeogromnych galaktyk po niezwykłe planetoidy, a wszystko to przedstawiono w niespotykany dotąd sposób łączący zalety przeglądarki internetowej, wizyty w planetarium i kosmicznych podróży.
Różnorodność tematów, setki zdjęć, tysiące słów, bezlik fascynujących rzeczy do odkrycia i zbadania... Wszystko to i o wiele więcej znajdziesz w tej niesamowitej encyklopedii kosmosu.
Uważaj, to wciąga! Ilustrowana encyklopedia ludziego ciała.
Encyklopedia inna niż wszystkie! WOW! Tu jest pełno niezwykłych rzeczy - od czułych zmysłów i pełniących niezwykłe funkcje układów po wspaniałe mięśnie. Wszystko to przedstawiono w niespotykany dotąd sposób, łączący zalety przeglądarki internetowej, wizyty w muzeum i podróży po żywym organizmie.
Różnorodność tematów, setki zdjęć, tysiące słów, nieprzebrane ilości fascynujących rzeczy do odkrycia i zbadania... Wszystko to i o wiele więcej znajdziesz w tej niesamowitej encyklopedii ludzkiego ciała.
Uważaj, wciągnie cię!

Książka "Wow! Ilustrowana encyklopedia kosmosu / Ilustrowana encyklopedia ludziego ciała" - oprawa twarda - Wydawnictwo Gruner+Jahr, G+J. Książka posiada 0 stron i została wydana w 2011 r.