pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 248 s.
Wymiar: 140x208 mm
EAN: 9788324624409
ISBN: 978-83-246-2440-9
Data: 2009-09-07
Cena wydawcy: 29.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Nie obrażajmy się na PR, bo bez niego nie ma polityki. I nie bądźmy hipokrytami. Jak polityk nie stosuje PR, mówimy, że jest mdły i nudny. Jak stosuje -- mamy pretensje.

Katarzyna Kolenda-Zaleska Śmieszy mnie, gdy partie wynajmują aktorów do spotów politycznych. Zupełnie jakby nie można było znaleźć kilku swoich prawdziwych zwolenników.

Monika Olejnik Gdybyśmy naszych rodzimych przywódców społecznych nazwali politykami, to równie dobrze kierowcę buldożera możemy nazwać architektem krajobrazu.

Sebastian Chachołek Nasi politycy zamiast o RP, myślą o PR.

Wiesław Gałązka

Andrzej Mleczko Jeśli wiesz, jak wygląda spin doktor, to jest to zwyczajny ściemniacz, który kreuje własny wizerunek za kasę swojego klienta. Twarzą prawdziwego spin doktora są słupki popularności jego szefa.

Marek Skała Ilość wydanych w czasie wyborów pieniędzy nie zawsze decyduje o sukcesie. Nie zastąpią one pomysłu na kampanię, świetnego hasła, nie zapewnią społecznego entuzjazmu i wielu innych rzeczy, składających się na udaną kampanię.

Wojciech K. Szalkiewicz Zaraza się szerzy. Ale problemem nie jest tylko zawracanie głowy opinii publicznej głupotami i utrata powagi przez ważne organy państwa. Problemem jest to, że organy publiczne myślą o głupotach i głupotami się zajmują.

Jacek Żakowski

Książka "Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę" - Katarzyna Kolenda-Zaleska, Monika Olejnik, Sebastian Chachołek, Wiesław Gałązka, Andrzej Mleczko - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2009 r.