pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Słownik biznesu. Media. Reklama. Marketing. Zarządzanie. Polsko-rosyjski, rosyjsko-polski

Autor książki:

Piotr Kapusta

Dane szczegółowe:
Wydawca: Dr Lex
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 1100 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788379222919
ISBN: 978-83-7922-291-9
Data: 2017-07-07
Cena wydawcy: 149.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Zestaw 3 słowników:
Rosyjsko-polski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowych pojęć, ale również wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmów do rosyjskiego języka biznesowego. Autor szczególną uwagę zwrócił na nowoczesne słownictwo biznesowe używane obecnie w Rosji.

Polsko-rosyjski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowych pojęć, ale również wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmów do rosyjskiego języka biznesowego. Autor szczególną uwagę zwrócił na nowoczesne słownictwo biznesowe używane obecnie w Rosji.

Rosyjsko-polski słownik skrótów ekonomicznych zawiera 7500 haseł obejmujących terminologię z różnych dziedzin ekonomii, a zwłaszcza z: makroekonomii, mikroekonomii, finansów, bankowości, obrotu giełdowego, rachunkowości, księgowości, handlu zagranicznego, marketingu, zarządzania, ekonometrii, statystyki, transportu, spedycji, prawa gospodarczego i międzynarodowego, Unii Europejskiej.

Książka "Słownik biznesu. Media. Reklama. Marketing. Zarządzanie. Polsko-rosyjski, rosyjsko-polski" - Piotr Kapusta - oprawa miękka - Wydawnictwo Dr Lex. Książka posiada 1100 stron i została wydana w 2016 r.