pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Slang, idiomy i modne słowa w biznesie. Słownik angielsko-polski

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 408 s.
Wymiar: 130x160 mm
EAN: 9788375610659
ISBN: 978-83-7561-065-9
Data: 2010-07-28
Cena wydawcy: 44.90 złpozycja niedostępna

Opis podręcznika:

Słownik zawiera wybór ponad 9000 haseł związanych z slangiem, idiomami, wyrażeniami potocznymi i modnymi słowami (buzzwords) stosowanymi w angielskim języku biznesowym. Słowa i określenia wyjaśnione i omówione w słowniku pojawiają się bardzo często w anglojęzycznej prasie biznesowej, książkach, serwisach internetowych i programach telewizyjnych poświęconych biznesowi i ekonomii. Bez ich zrozumienia praktycznie niemożliwe jest korzystanie z tych ważnych źródeł informacji. Z tego powodu słownik będzie niezwykle przydatny każdemu, kto na co dzień ma do czynienia z angielskim językiem biznesowym.

Podręcznik „Slang, idiomy i modne słowa w biznesie. Słownik angielsko-polski” - oprawa miękka - Wydawca: POLTEXT.