pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Sieci wpływu.. Psychologia perswazji on-line

Autor książki:

Nathalie Nahai

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 256 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301198015
ISBN: 978-83-0119-801-5
Data: 2018-05-09
60.26 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

"Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci".

Jamie Bartlett
Autor książki The Dark Net
"Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!"
Dr Thomas Chamorro-Premuzic
Professor of Business Psychology UCL i Columbia University
Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie?
Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów.

"Sieci wpływu" to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.

Książka "Sieci wpływu.. Psychologia perswazji on-line" - Nathalie Nahai - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2018 r. Cena 60.26 zł. Zapraszamy na zakupy!