pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Reklama leków a Prawo farmaceutyczne

Dane szczegółowe:
Wydawca: WIEDZA I PRAKTYKA
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 124 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788376772899
ISBN: 978-83-7677-289-9
Data: 2010-08-31
pozycja niedostępna

Opis książki:

Na co pozwala Prawo farmaceutyczne w zakresie reklamy produktów leczniczych, a co jest zabronione? Na to pytanie, z punktu widzenia lekarza, odpowiada książka Reklama leków a Prawo farmaceutyczne.
W publikacji wskazane zostały wszystkie główne regulacje związane z tematyką produktów leczniczych.
Autorki odniosły się również do zasad promocji środków spożywczych specjalnego przeznaczenia, nie ma natomiast zasad promocji suplementów diety. Brakuje też odniesienia do wyrobów medycznych, a te są ściśle związane z rynkiem medycznym.
Każdy znajdzie tu jednak omówienie regulacji etycznych, jakie obowiązują lekarzy i formy farmaceutyczne w ich wzajemnych relacjach.

Książka "Reklama leków a Prawo farmaceutyczne" - Anna Zubkowska, Monika Niedzielska - oprawa miękka - Wydawnictwo WIEDZA I PRAKTYKA. Książka posiada 124 stron i została wydana w 2010 r.