pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Psychologia muzyki Pomiędzy wykonawcą a odbiorcą

Dane szczegółowe:
Wydawca: HARMONIA
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788377440520
ISBN: 978-83-7744-052-0
Data: 2016-11-18
Cena wydawcy: 26.50 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Młodzi polscy psychologowie muzyki prezentują tom drugi Psychologii muzyki, który zawiera starannie wybrane i bardzo dobrze przygotowane teksty, skupione na wzajemnych relacjach pomiędzy wykonawcą muzyki a jej odbiorcą oraz na samej istocie muzyki. Różnorodność metodologii, koncepcji, podejść i stylów jest znaczącym atutem tej książki - prowadzi do wielostronnego oglądu muzyki jako złożonego zjawiska interakcyjnego, narzędzia oddziaływania na ból, zmagania się z chorobą czy kreowania nastroju.

Książka "Psychologia muzyki Pomiędzy wykonawcą a odbiorcą" - oprawa miękka - Wydawnictwo HARMONIA. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2015 r.