pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Prawo reklamy i promocji

Dane szczegółowe:
Wydawca: LexisNexis
Rok wyd.: 2007
Oprawa: twarda
Ilość stron: 1008 s.
Wymiar: 170x242 mm
EAN: 9788373347151
ISBN: 978-83-7334-715-1
Data: 2008-11-25
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka ta stanowi najszerszą jak dotąd na rynku polskim prezentację aspektów prawnych reklamy i promocji. Przedstawiono w niej prawne uregulowania reklamy i przybliżono regulacje odnoszące się do programów lojalnościowych, konkursów i sprzedaży premiowej oraz związanej z tym problematyki ochrony danych osobowych w działalności marketingowej. Praca omawia czyny nieuczciwej konkurencji w reklamie oraz ocenia działania promocyjne z punktu widzenia zakazu praktyk ograniczających konkurencję. Na problematykę tej publikacji składają się również takie zagadnienia, jak wykorzystanie cudzego wizerunku w reklamie, wykorzystywanie cudzych znaków towarowych w reklamie, międzynarodowe aspekty działań reklamowych i promocyjnych. Publikacja uwzględnia poglądy doktryny i w szerokim zakresie orzecznictwo - także Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości.
Praca adresowana jest w szczególności do prawników praktyków zajmujących się problematyką reklamy w przedsiębiorstwach, agencjach reklamowych, środkach masowego przekazu.
Redaktorem naukowym książki jest dr hab. Elżbieta Traple, profesor w Katedrze Prawa Cywilnego UJ w Krakowie, od wielu lat wykonująca jednocześnie praktykę adwokacką. Autorzy poszczególnych rozdziałów są prawnikami prowadzącymi zarówno działalność naukową, jak i świadczącymi pomoc prawną w dziedzinach objętych tą publikacją. Prezentowana praca uwzględnia zatem zarówno doświadczenie naukowe, jak i problemy, z którymi zetknięto się w praktyce kancelarii prawnej.

Książka "Prawo reklamy i promocji" - Elżbieta Traple, Joanna Adamczyk, Paweł Barta, Xawery Konarski, Wojciech Kulis, Paweł Litwiński - oprawa twarda - Wydawnictwo LexisNexis. Książka posiada 1008 stron i została wydana w 2007 r.