pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
»
»
»
Prawo reklamy i promocji
książka:

Prawo reklamy i promocji

Dane szczegółowe:
Wydawca: LexisNexis
Rok wyd.: 2007
Oprawa: twarda
Ilość stron: 1008 s.
Wymiar: 170x242 mm
EAN: 9788373347151
ISBN: 9788373347151
Data: 2008-11-25
pozycja niedostępna

Prawo reklamy i promocji - opis wydawcy:

Książka ta stanowi najszerszą jak dotąd na rynku polskim prezentację aspektów prawnych reklamy i promocji. Przedstawiono w niej prawne uregulowania reklamy i przybliżono regulacje odnoszące się do programów lojalnościowych, konkursów i sprzedaży premiowej oraz związanej z tym problematyki ochrony danych osobowych w działalności marketingowej. Praca omawia czyny nieuczciwej konkurencji w reklamie oraz ocenia działania promocyjne z punktu widzenia zakazu praktyk ograniczających konkurencję. Na problematykę tej publikacji składają się również takie zagadnienia, jak wykorzystanie cudzego wizerunku w reklamie, wykorzystywanie cudzych znaków towarowych w reklamie, międzynarodowe aspekty działań reklamowych i promocyjnych. Publikacja uwzględnia poglądy doktryny i w szerokim zakresie orzecznictwo - także Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości.
Praca adresowana jest w szczególności do prawników praktyków zajmujących się problematyką reklamy w przedsiębiorstwach, agencjach reklamowych, środkach masowego przekazu.
Redaktorem naukowym książki jest dr hab. Elżbieta Traple, profesor w Katedrze Prawa Cywilnego UJ w Krakowie, od wielu lat wykonująca jednocześnie praktykę adwokacką. Autorzy poszczególnych rozdziałów są prawnikami prowadzącymi zarówno działalność naukową, jak i świadczącymi pomoc prawną w dziedzinach objętych tą publikacją. Prezentowana praca uwzględnia zatem zarówno doświadczenie naukowe, jak i problemy, z którymi zetknięto się w praktyce kancelarii prawnej.
Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!
Elżbieta Traple, Joanna Adamczyk, Paweł Barta, Xawery Konarski, Wojciech Kulis, Paweł Litwiński - autor m.in.:
Prawo patentowe - okładka książki
Prawo patentowe Michał du Vall, Elżbieta Traple, Piotr Kostański, Justyna Ożegalska-Trybalska, Paweł Podrecki;
Prawo farmaceutyczne - okładka książki
Prawo farmaceutyczne Joanna Adamczyk, Emilia Chmielewska, Małgorzata Czerwińska, Katarzyna Kęska, Magdalena Krekora;
Wtorek, 19 Marca 2019 roku.